Samarbeid med Diller kundeklubb

Det har aldri vært enklere å få en fullintegrert kundeklubb i din kasse

Du kan nå få kundeklubb inkludert i kassen ved en kostnadsfri oppgradering. Med kundeklubben Diller® levert av oss har du alt du trenger for å digitalisere kundedialogen og øke salget. Det koster svært lite å ha en kundeklubb fra Diller®, og markedsføringen mot dine eksisterende kunder blir mye lavere enn med tradisjonelle kampanjer. Du får gratis opplæring og 3 mnd onboarding, slik at du kommer godt i gang fra første dag. 

I Diller har du flere typer lojalitetskonsepter slik som velkomstkuponger, engangskuponger, klippekort, kampanjer, bursdagshilsner, faste fordeler gjennom året, poengsystem og medlemsnivåer, verv en venn, og QR-koder samt mye mer. Diller kan også kobles til din nettbutikk hvor du kan bruke mange av de samme konseptene. Diller er sømløst integrert med vårt kassesystem, PCKasse

Du vil også få tilgang til et lekket dashbord hvor du får se resultatet av dine markedsaktiviteter. Se hvem som er dine viktigste og beste kunder og bruk denne informasjonen til å gjøre mer av det som gir økt salg og lojalitets hos dine kunder.

1. Selg MER for mindre

  • Få flere kunder til å handle oftere og mer!
  • En kundeklubb gjør det mye enklere å få kunder tilbake i butikken, slik at de kjøper igjen og igjen…og igjen.
  • Markedsføring er dyrt. En kundeklubb gir store besparelser, fordi man ikke bruker dyrebare midler på hele tiden å få nye kunder inn i butikken og nettbutikken.
  • Kundene er digitale og bruker mye tid på mobilen. En kundeklubb gir tilgang til dem også når de ikke er i butikken.
  • Dillers effektive og rimelige kundeklubb gjør det mulig for SMB-selskaper å konkurrere med store kjeder og Amazon.

2. GDPR-samtykket er gull verdt

  • Butikken kan IKKE kommunisere med kundene sine uten samtykke
  • Et GDPR-samtykke gjennom medlemskap i kundeklubb er noe av det mest verdifulle fremtidens butikker har i kampen om kundene. 
  • Et medlem i kundeklubb avgir automatisk sitt samtykke, som betyr at butikkene har lov til å holde direkte og gjentakende dialog med dem. Butikkene har med andre ord tilgang til kundene sine.
  • Uten GDPR-samtykke kan butikken risikere å havne langt bak konkurrentene.

Visste du at… Hvis man beholder 5% flere kunder, øker fortjenesten med hele 25%–95%? (Harvard Business School)

3. Få personlig dialog med kunden

  • Trofaste kunder lønner seg!
  • Kundenes interesser og kjøpsmønstre kan enkelt analyseres i Diller®. Det betyr at butikkene kan kjøre spissede og relevante kampanjer, som gjør kundene mer fornøyde og lojale.
  • Kundeklubb gjør det enklere å konvertere enkeltsalg til repetisjonssalg = økt levetidsverdi.
  • Kundeklubb bidrar til å holde konkurrentene unna.

Visste du at… 84% av kundene er villige til å gi fra seg data mot fordeler? (Accenture)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.